روانشناسی زبان بدن برای نامزدها

برگزار کننده گیلارو در کسب و کار 1402/07/22
اشتراک گذاری
روانشناسی زبان بدن برای نامزدها
زمان زیادی صرف نوشتن این مقاله شده است تا شما حقه ها،تکنیک ها و نکاتی در مورد زبان بدن را بیاموزد که در یک قرار عاشقانه باید رعایت کنید. هم چنین با خواندن این مقاله می توانید شاهزاده سوار بر اسب خود را جذب کنید. در اصل برای موفقیت در یک رابطه عاشقانه شما باید بتوانید ذهن شریک عشقیتان را بخوانید، بازخورد رفتارهایتان را دریافت کنید و بدانید او چه احساساتی دارد.

بهترین راه برای متوجه شدن احساسات نامزدتان خواندن زبان بدن او است. به طور کل ارتباطات غیر کلامی صادق ترین راه نشان دادن احساسات است که حتی بیش تر از کلمات می تواند تاثیر داشته باشد. بر اساس نوشته های ناوارو، نویسنده کتاب روانشناسی زبان بدن، رفتار های زبان بدن ما ار عمیق ترین قسمت مغزمان می آید که به آن سیستم لیمبیک می گویند. در اصل این سیستم به ما می گوید در کنار نامزدمان راحتیم یا خیر, از او فراری هستیم یا به او تمایل داریم. بنابراین در قرار های عاشقانه می توانیم از زبان بدن استفاده کنیم تا متوجه شویم آیا نامزدمان به ما تمایل دارد یا خیر و می توانیم به راحتی متوجه شویم سیستم لیمبیک او چه می گوید. در اصل سیستم لیمبیک برای حس های عاشقانه است چرا که این قسمت مسئولیت احساسات عاشقانه ما را بر عهده دارد. حالا چطور بفهمیم نامزدمان خوش حال است یا خیر. باید دنبال نشانه هایی از رفتار غیرکلامی مثبت و یا منفی باشید. در زیر چند نمونه از نشانه های زبان بدن نوشته شده است :

زبان بدن مثبت :

اگر شما کاری کردید و یا درخواستی داشتید، نامزد شما ممکن است به سمتتان بیاید و فاصله بینتان را کم تر کند که بدین معنی است از کار شما خوشش آمده. او ممکن است به سمت شما متمایل شود، پاهایش را رو به روی شما قرار دهد و خوش حال آن ها را تکان دهد. با شما ارتباط چشمی برقرار کند. با مو هایش بازی کند و …


زبان بدن منفی :

اگر شما کاری انجام داده باشید و یا درخواستی کرده باشید، نامزد شما ممکن است از شما دور شده و فاصله بینتان را بیشتر کند. او پاهایش را جفت هم کند و معذب بنشیند. از ارتباط چشمی جلوگیری می کند و جای دیگری را نگاه می کند.

اگر میخواهید در یک رابطه موفق باشید، به رفتار و حرکات نامزدتان دقت کنید. اگر از حرکاتی که در لیست واکنش های مثبت گفته شده بود را انجام می داد، به این معنی است شما توانسته اید در سیستم لیمبیک مغز او راهتان را باز کرده و کاری کنید او در کنار شما احساس راحتی بکند. دقت کنید چه زمانی و در مقابل کدام عمل شما چنین واکنش مثبتی نشان می دهد، آن ها را تکرار کنید. در مقابل اگر در مقابل اعمال شما از واکنش های منفی ذکر شده استفاده کرد، سعی کنید آن ها را انجام ندهید تا آزرده خاطر نشود و در نتیجه اهمیت به زبان بدن می تواند رابطه با دوامی را برای شما به ارمغان اورد. از آن ها استفاده کنید تا بفهمید شریکتان چه احساسی دارد و بهترین عمل را انتخاب کنید تا در رابطه تان موفق شوید.

نظرات (0)

اشتراک گذاری

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید